all i ever need

all i ever need

Idag mår jag verkligen baaaaajs ! Feber & massa skit .. och så kommer min mormor & morfar
hit när som helst . Gash , mina nerver !!  Hihi , nej dom är söta faktiskt .. Hoppas morfar har
fixat VIP kortet !  Ohmy , då blir det fotboll heeeela nästa år . I just love it !!  Tur att man har en
Morfar som är värsta busniess mannen ;p  hähä !! Aja , jag hjälpte mamma att planera lite
inför Patrik's 20 års fest på lördag :) Jag tror det kommer bli rätt nice faktiskt .. Och Johanna & Linda ,
kommer ju . Då kan det inte bli så tråkigt , vi brukar kunna festa rätt fint tillsammans ..Maha !
 nej , nu ringer det på dörren .. fast ... jag orkar inte öppna !! Det är säkert mormor & morfar ändå ..
 och då går dom in själva efter en stund ;D hahaha .. blä !   gotta go

tjahej


/ blondie





jag fick en känsla av  att jag saknade dig innan ... varför ?  


[  later ]

Jaha , denna dagen också slut .. inte gjort allt för mkt !! Jo , mormor & morfar var här innan !
Trevligt , ooohja .. Jag fick den nya MFF halsduken av morfar ! Gah , do i love him ? ;)
Sen var jag & Rebecca ute och gick en sväng .. Bättre väder än sist :p Fast det blev en
kort promenad idag . Men mys var det !! Sen hem och se fotbollen .. som gick bra idag ..
över mina förväntingar iallafall :D  nej , nu är jag trött som ett ålderdomshem ,
så jag ska lägga mig i min säng , under mitt äckligt skäöna duntäcke & titta på Torkel i knipa :D
mihi !!   Puss & pill , jag vet att ni vill ...

tjahej


/ blondie




.... jo jag saknar dig !  Sjukt , eller hur ? =/




LAAATER MUCH  - ( Doug i A night at the Roxbury )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0