broken

broken

Fuck , vilken sjuk dag !! Jag har varit helt sliten , trött , mått kasst & varit på
världens sämsta humör .. ÖÖÖH !! Palla .. menmen , imorgon ska min bror
ha 20 års fest , så jag var med Mamma och handlade allt jävla skit idag ..
Skitkul .. eller inte ^^  För min slöa bror kunde ju absolut INTEEE följa med henne !
Så jag blev offer för en heeeemsk dag i ALLA affärer i hela sverige , maha :(
Men ja , det blev gjort och jag fick ett Mobilband . Ett r0za , * fniZzZzA *
Hm , som om jag ens andvänder sånna jävla mobilband ? neeeej ..
men man måste ha lite krav , för att följa med Mamma & handla ;D muhaha !
nåja , nu ska jag sova .. annars kommer jag aldrig palla festa imorgon !
Och på tal om det , så har jag inte festat på läääänge .. två veckor säkert .
My god , i'm gooooooood (:  Önskar bara att Spättan kunde vara med imorgon ..
Aldrig en riktigt fest utan dig & mig , tillsammans ;D bläää

tjahej


/ blondie




.. jag vet att du gör såhär för att såra mig . Jag är inte dum i huvudet , gullet !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0