chasey lain

chasey lain

Det slutade med att jag följde med min familj ut ikväll . My god , jag minns inte när vi gjorde
något tillsammans sist . Antingen har jag eller min bror haft annat att göra.. men idag
kunde vi båda :D Var värsta mys faktiskt !  Vi åkte till malmö & käkade .. Jensen's såklart ! ;p
Sen ville mamma se på bio , men rastlös som jag är så kände jag inte alls för det ^^
Och efter mycket om och men , så blev det Strippen :D maaha !! Värsta stora tävlingen där idag .
Kuuuul vart det iallafall ! Sen stack vi till Espresso House & fikade . Varm choklad med marshmellows .
MUMS ! Sen åkte vi hem , och såg på film .. eller jag & mamma gjorde det , Pretty Woman ^^ hähä .
Nåja , det var en trevlig dag iallafall .. inte varje dag man gör sånt här med sin familj !
Aja , sjukhuset på måndag . Patrik ska följa med mig :D iiih , snällt ! Jag har den vääääärsta
sjukhusskräcken .. seriöst , jag klarar inte det :p så vi har bestämt frukost på Donkan , sen sjukhuset ,
sen blir det gågatorna & så om vädret tillåter :) Mys ! Min bror är rätt bra ibland faktiskt .. mihi !
Nu ska jag nanna !  Godnatt , allihopa (K)


tjahej


/ blondie





..... var tar alla raderade sms vägen ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0