försvarstal

försvarstal

Varit hos läkaren idag . Fick en spruta baakom ögat .. Läskigt som fan !  Jag kände vätskan bakom
ögat , flera timmar efteråt . Sjukt räligt :p Men nu är det bra igen , och jag har inte den där äckliga
huvudvärken !! Den har varit grym .. 10 dagar med migärn ! Oh , i just love it . Ibland har jag haft
så ont att jag har spytt ! MOGET .. men nu ska det väl förhoppningsvis bli bra :)  yeahyeah , städat som
en jävla dåre idag .. mindre ball !! Fast Patrik har faktiskt hjälpt mig en massa !  Och nu tänkte jag laga
något att käka .. typ makaroner ;) haha , typ det ända jag kan laga !!  HAHA ^^ nej det är faktiskt
inte sant .. jag kan laga en massa olika , men makaroner är vad mitt tålamod &  min ork räcker till ;)
Så är det !! Och min söta bror fyller 20 på Torsdag . Jag har inte köpt något åt honom än =/ ÅNGEST ?
Hm .. ja ! Undra vad man ska köpa ? Han vill ju bygga ut sin tatuering .. kankse ska sponsra lite
till det ? :D haha .. uhm ! Jaja , får se vad som händer !!  Och på torsdag blir det förmodligen utgång
men flckorna .. Det snackas om Barabar i Ystad :) Hade varit jävligt trevlig , för jag har inte festat
på lääääänge ! Ohja , det blir nog bra :)  Nu måste jag fixa mat , annars dör nog Patrik av hunger ?!
Om inget annat så dör jag av hans gnäll .. MAHA !

Tjahej

/ blondie



Den vackraste stunden i livet , var den när du kom <3


[ senare ]

Jag satt och planerade en massa grejer inför helgen nu .. men så kommer min Mamma och
berättar att min bror ska ha 20 - års fest på Lördag !  Shiet , var det redan ? Fuck Fuck Fuck !!
Han fyller år på torsdag . AJDÅ !!  Men vafan , det är ändå trevligt .. Han får ju handla på systemet nu :D
Maaaha , han ska jävla i det få bli V.I.P där asså :D sooooom jag ska utnyttja !! Muhaha ..
Nej , det ska jag inte :)  (  där jag ljög jag )  meeeen , hela sälkten kommer på lördag .
Och det enda positiva med det är , att LINDA and her family kommer till Sverige :) Maha ..
Jag längtar !!  Jag sitter och dealar med henne på Msn nu . Hon ska handla sprit med sig
till sverige , tills på Lördag ;D GASH !! det är bra att ha kusiner i Danmark ;))  iiiih .
Och nu skrev min andra kuisn till mig .. " På lördag är det krök , hoppas du ä medveten om det "
Jag bara , jaaaaja det är chill :D Meen , när han började prata om Öl tävlingar & sånt .. fick jag
snabbt avika från samtalet :p alla vet hur det slutar !! Nej , jag ska hålla HELA lördags kvällen , tack ;)
Åhja , det ska nog bli trevligt :)  Jag gillar min släkt . För dom KAN festa ;p muhaha .. Min mormor
& jag är grymmast på att shotta Tequila , bara så ni vet ;) åååhnej !! hähä ..
nu ska jag röka :)

Tjahej

/ blondie




Jag älskar dig , Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0