hide me .. ?

hide me .. ?

Torsdag idag !! Det innebär att min fina storeobror blir 20 idag :D  My god .. så gammal =/  fy !!
Nu får du inte bli äldre .. snart har du väl ungar & hus med !! Nej , blääää .. skippa det :p
Hihi , usch ja !! Min storebror är verkligen stor nu .. lite jobbigt ändå ! Känns som att det inte
är många år sen vi cyklade med stödhjul , gungade , satt i sandlådan , och plockade sönder
alla dina leksaksbilar . Men , jo ... det är rätt många år sen :(  Fan ,  ångest egenltigen !
Det betyder att jag också är gammal :p HAHA ! Men du har iallafall lämnat tonåren nu , din fis !!
yeahyeah , ville egentligen bara säga Grattis .. men som vanligt blir jag helt känslig  and shit ..
Haha , gaaahs !!  Nej , måste gå nu .. Hoppas du får världens bästa dag Patrik :)

tjahej


/ blondie



Patrik&Petra , syskonkärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0