J Berg

J Berg

Det svider i ögonen av trötthet !! Satt upp till 03.30 och pluggade fucking Körkorts terori . MY GOD !!
Fast det var skönt att få det gjort , faktiskt ! Inte öppnad den jävla boken på säkert , tre veckor .. 
Så det kändes nice , även om Mamma kom och väckte mig halv fyra , för då sov jag i min Datorstol ^^
MM , jag vet ... sjukt bra ;) Aja , idag är det 20 års fest  för Patrik som gäller !!  Familj , släkt , vänner & alkohol !!  Över nice .. Även om tanken får mig att vilja spy just nu ! Men ja , det blir nog bra sen :D
Nu måste jag duscha , annars är chansen att jag somnar i min Datorstol igen - VÄLDIGT STOR !
Take care & sånt

tjahej


/ blondie



Kent - Chans .... världens vackraste låt ?   Uh , rysningar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0