järnspöke

järnspöke

Jisses , dessa sjuka sömnproblem .. keeps coming back !  Hela tiden .. fast det har varit
bra ganska länge nu , så egentligen har jag bara väntat på det !!  Dom senaste 4
dagarna har jag sovit sammanlagt ca 13  timmar !! OHYES .. det är verkligen sjukt !
Jag känner ingen trötthet .. fast innerst inne vet jag att jag är äckligt trött , men jag känner inte det .
Nyttigt ?? Ohja !  Ge mig sömntabletter igen ?  Fast inte dom jag hade sist .. jag blev cp av dom ;p
HAHA !! Blääää , att man ska behöva ha fucking drugs för att kunna sova .. och jag kan lova
att man sover när man fått i sig dom jävla tablettera ! Ohmy , det är sinnes ..  hähä :p
Fast man blir rätt skön av dom ;)  Nice stuffs !! Shit , jag låter som värsta pundaren .. men
allvarligt , jag har inget liv utan mina sömntabletter !!   Pretty bad .. meeen what to do ?
Nu ska jag se ( en till ) film :)   Sov Gott , alla som kan ^_-

tjahej


/ blondie





.... hur ska jag förklara känslan ?    Underbart ?  Nej , det räcker inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0