losing

losing


Fan vad jag saknar min piercing i läppen :(  Funderar seriöst på att trycka i den igen ..
fast å andra sidan vet jag att jag aldrig kommer att klara det :p Jag är sååååå rädd för sånt !
Jag blir helt skakig & svettigt om händerna när jag ska byta stav i tungan ^^  HAHA !
Får nog be någon annan göra det åt mig ;) Men gash , jag saknar den .. faktiskt !
Och hålet som är i läppen nu , är fan inte det snyggaste ;p Eller ska jag säga , håleN ?
Ett nere med =/ haha , nååååldyna !  Men jo , det blir nog nästa projekt asså :)
Måste bara hitta min stav -_-  Ohmy ... det blit ju lätt !  yeahyeah ..
Har varit hos min söta lilla kusin idag .. My god , den ungen är inte tyst i 5 minuter !
Och han sprang dessutom runt och sa " Fat girls need love to " HEEEEELA kvällen ..
Det hade han hört på Viva La Bam !! HAN ÄR 9 ÅR GAMMAL .. jaa , way to go ^^
Haha , sen blev det Lejonkungen & Madagaskar .. och jag fick sitta & spela GameBoy
i en evighet , för att han inte klarade ta sig igenom en bana på ' Lost In Space '
Kass unge ^^ så jag var tvungen att göra det  .. skit drygt !! ( jag ljuger .. jag tyckte det var as ball
och vägrade släppa det ) MAAAHA .. och nu är jag trött som ett ålderdomshem ..
natti (K)


tjahej


/ blondie



.... efter allt du sagt till mig , så gör du så här ! Jag skulle seriöst kunna spotta på dig .. ÄCKEL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0