lyckorus

lyckorus

Ja , lyckorus .. verkligen !  Är på sjukt bra humör idag .. för ovanlighetens skull ;)
Ska ha filmkväll med Johanna - min - baby -  ikväll ! Men fööörst ska jag träffa släkten .
Muaha , jag orkar inte det idag !  Känner inte alls för det .. men jag får nog bara stå
ut helt enkelt ^^  Imorgon då ? Hm .. jag vill festa , eller något annat kul ! I need it .
well well , det fixar sig säkert i halvlek :) Nu ska jag gå och äta frukost & duscha !
Och förresten , min tatuering blir gjord på Måndag ! iiiiiih . .  Jag är redan sjukt nervös ,
och när jag tänker på det får jag en svag panik känsla i magen :p Haha , såå klen jag är !
Men han har lovat att spela Kent för mig , medans han tatuerar mig så det är chill ;)
Jag ska nog överleva , muahaha !  Och sen får jag en gratis tatuering bara för att jag
är så söt :D haha , DET NI !! Inte illa ..... nej , inte illa alls faktiskt ;) Jag gillar det !

nej , måste gå !


tjahej


/ blondie




... tillsammans kan vi klara allt , min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0