paper cut

paper cut

galet galet galet galet !! ja , det mesta känns galet just nu .. fast endå jävligt bra :D haha , jag vet inte ?
Pratade med Sassa i telefon innan , i 2,5 timme .. DET var galet :p finns ingen annan människa
jag kan prata så länge med i telefon , som henne !!  Pratade om massa bus vi gjorde , när vi
var typ 11 / 12 år  ;p haha , helt sjukt !  Men jisses vad skoj vi hade :D  Det slutade t.om med
att vi inte fick träffa varnadra , för vi hittade alltid på så mycket skit tillsammans .. men vi
var ju inte sämre än att vi rymde ^^ hahaha , jävla snorungar vi var :p Men fina minnen idag (;
Nåja , imorgon ska denna svensken jobba .. maaaha ! Riktigt sinnes att jag fick jobbet =/
men äckligt skönt , dock .. bye bye skolan ?  ååååh , ja tack !  16.00 till 20.00 imorgon ,
sen 11.00 till 18.00 alla andra dagar .Kan överleva det ? EH JA ... fan vad skönt :)
Och jag har varit hos tandläkaren med idag .. Jag hade ett litet hål :D haha , skit ball !
( jag har aldrig haft hål förr )  haha ^^  fast han borrade i kankse 10 sekunder ..
kändes lönt :( jag ville ju känna smärtan .. helt laddad för det , när han sa att jag hade ett hål :D
hahaha , jag är inte normal !! men vafan ..   nu ska jag typ sova , är sjukt trött =/

tjahej

/ blonide


Spättan , det är knäckande så mycket jag saknar dig :(  oj oj oj ..










.... och du ?  Du är väldigt söt :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0