real love

real love

Jisses vad denna veckan har gått fort .. det är visserligen bara Onsdag idag , men måndagen & tisdagen
bara försvann :p Sassa drog hem innan , gaaaalet vad ensam jag är nu :D haha , så jävla tråkigt !
Och jag som skulle gå & lägga mig tidigt ikväll .. yeah , right ?  Har överskotts energi till ett helt
fotbollslag nu !!  Bläääääää .. nåja , jag får väl gå och göra något vettigt nu .  hm .. ( ? )
Haha , sitter och pratar med Sassa i telefon . Hon sitter och läser ur sin dagbok som
hon skrev när hon var tillsammans med min bror :D hahahahaha så jävla knäckande !
hon hade skrivit så här

" Jag har träffat en jättesöt kille nu i tre dagar . Patrik heter han och är världens snyggaste .
Jag har hånglat med honom 14 gånger på EN dag !!  Jag är så kär i honom "

Skrivet år 2000 , haha 6 år sen . HON VAR TOLV DÅ :D hahahahaha länge
sen jag skrattade så här mycket :p Den bruden är totalt galen !


Puss & sånt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0