regn & ritblock

regn & ritblock


Igår var det sjuuukt mycket chill ! Jag & Johanna hade skit tråkigt , så vi stack ner på Willys och
handlade godis , ritblock & kritor :D hahaha , sjukaste ! Sen ritade vi som idioter ,
käkade godis & kollade på film . Pretty Woman & get rich or die tryin' .. nice (:
Sen blev det lite annat sjukt med ;) Men skadat , så kul vi hade !
Länge sen vi flippade så mycket :p  Aja , nu har vi precis duschat & gjort vid oss ..
så vi ska in till stan nu   & shoppa lite :)  alltid nice !! yesyes , måste dra & platta mitt
håt nu innan bussen kommer ... GAH , jag kommer inte hinna ! SLIT DIG , PETRA ...
SLIT DIG :p hahaha .. gotta go ^^

MÅÅÅÅÅNDAG :D jag längtar !

tjahej

/ blondie'


allting kändes precis som förr .. jag älskar det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0