rock n roll , baby

rock n roll , baby

Totalt onödig bild , jag vet .. men hela denna grejen känns rätt onödig , så varför inte ?
Förresten så är händerna , den vackraste kroppsdelen . Enligt mig :) Aja , skit samma ..
Jag har tittat på Pirates of the Caribbean ikväll , my god .. den filmen blir aldrig för mycket !
Johnny Depp är mitt livs stora kärlek ! Gah , vilken vacker människa . blääää , vad tröttsamt
allting är ! Har dratt på mig en snuskig förkyldning , och de gynnar INTE kan jag berätta !
Halsont , är seriöst det värsta som finns !  ( det är nu ni ska tycka synd om mig )
Äh , allting suger för tillfället .. hade en massa planer för helegen , men denna dumma
sjukan lyckades försörta en heeeel del ! Skitball , verkligen .. neeeeej :'(   Blä .
Nåja det löser sig , en hemmakväll hade inte skadat i vilket fall som helst :)
Gah , min mamma påpekade en sak innan .. alltid när jag borstar mina tänder så springer
jag rundor i hela huset ? HAHA , det stämmer nog .. alltid när jag står med tanborsten i flabben
så kommer jag på eeeen miljon saker att göra :p Jag har tydligen gjort så varenda jävla gång
jag har borstat mina tänder , sen jag var lite snorungen !! Haha , ganska sjukt egentligen .
Men ja .. alla har vi våra brister ;)  Och min brist just nu är trötthet ..
så godnatt (K)

tjahej


/ blondie




 ... deta är ganska stort för mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0