say you won't care

say you won't care

Jag måste vända tillbaka mitt dygn snart . Jag blir sjuk i huvudet av detta :p haha .. nåja !!
 Fan , jag mår helt konstigt ! Jag håller nog på att få den största förkyldningen ever .. skitball !
Tack Johanna , för att du är så jävla generös med dina hemska baciller ;)  BLÄ , jag orkar inte .
Men det är smällar man får ta ..  Jag får väl knarka lite panodil & sånt shit så man orkar ta sig
igenom detta  ;p Haha , jag är så satans gnällig när jag är sjuk .. fast &  sidan är jag jävligt
sällan sjuk .. så när jag väl blir det , får jag ALLT på en gång !! Halsfluss , feber , bihålsinflamation ,
öroninflamation , cancer , aids , grönt snor .. yeah , you name it !! HAHA !  ..  gnäll gnäll gnäll gnäll ^^
nej fy .. pirates of the caribbean 2 lockar som fan nu !  Åh , Johnny Depp .. the love of my life !
Jao , då blir det nog (:    -   godnatt

tjahej


/ blondie



Jisses ,  vad söt du är .... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0