sjukaste


Helgen har varit helt galen .. det har blivit för mycket öl , för lite sömn & massa jobb !!
men ganska kul dock :) Fanns ju höjdpunkter även denna helgen ;) tss ..
aja , igår var det 20 års fest hos Dede !! Riktigt trevligt faktiskt !
Sen har det varit liiite mer jobb & annat trist .. idag har det varit massa chill & mys !!
Pizza och grejer , hehe ..  nu har vi nyss hyrt 4 filmer så vi ska geeeeeka snart :D
Behövs !! Imorgon är det jobb igen .. fan allstå , jag vill till malmö med Sass & handla :(
blä !! nåja ..  nu ska jag slita mig :)

aja , trellllllleeeeboooorg 3 månader framöver . Mycket fint :)

tjahej


/ blondi








jag kom till en vändpunkt då allt kändes fel . varför är det alltid så här ?
sabbade jag detta med ?  jag pallar inte mer













kommer du höra av dig mer ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0