totalvägra

totalvägra

Har en huvudvärk som tar död på mig ! allvarligt .. mitt huvud sprängs nog snart :p
Usch ja  ! Jag har fått tid till Handkirurgen nu . IGEN ! Efter 5 månader fick jag äntligen
en jävla röntgen tid ..  Så nu ska dom operera & hålla på ! Men jag skiter i vilket ..
bara det blir bra någon gång . Pallar inte fler sjukhusbesök , sprutor & äckliga läkare .
Nej fyfan , det klarar jag mig väldigt bra utan ;) JaoJao , ikväll blir det nog jävligt mkt chill ..
som sagt , min huvudvärk styr mitt liv !  Vad är det nu ? 10:e dagen i rad ? Jag bara precis älskar det ^^
Eller inte !!  Jag ska till läkaren imorgon , och få en spruta BAKOM ögat .. maha :(  Jag vill inte ..
och jag vågar ännu mindre :p haha ! Hm ..jaja ^^  Men för er som har missat det , så har jag
en inflamation i Näthinnan bakom ögat , som gör att mitt öga blir cp & att jag får en störd huvudvärk !
Så går det när man har kass syn & inte andvänder sina glasögon när man ska :p  illa .
menmen , det ska väl förhoppningsvis bli bra imorgon :)  Nåja , nu måste jag nog sätta fart .
Massor som ska göras idag , och jag har inte börjat . BLÄ ! Jag är såååå seg ..
men ja , ha det bra & sånna grejer :)

tjahej


/ blondie




det borde vara olagligt att vara så söt som du är .... ?


[ sådär lite senare ]

Fyfan vilken sliten dag ! Shiet min kropp är halvdöd .. Haha , riktigt skadat ! men men .. that's life =)
Jag träffade Rebecca innan med , vi var ute & gick i sådär en mil . Mycket trevligt :D  Fast
vädret kunde varit bättre , men vi hade skoj :p  sen kom jag , ganska blöt efter regnet ..
Så pratade jag med Benita , och så visade det sig att vi sitter i samma Ghetto ;D så vi bestämde
helt enkelt oss för att träffas ! Och ja .. vi två , är lika jävla grymma på att hitta här ute så det
tog lite tid :D Men fan vad skoj det var att träffa dig , hjärtat .. såååå länge sen ! Vi ska leka imorgon
med :D hiihi . Nej , sängen kallar :p

Godnatt


/ blondie




älskade du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0