under ytan

under ytan

Jao , Patriks 20 års fest igår !! Sjukaste på länge :p Haha , hela min galna släkt var där ..
och alla var lika jävla brända ! T.om min Mamma var onykter ;D maaha .. första gången
jag ser henne onykter i hela mitt liv ! Sjuk ball .. hon var helt crazy ^^   Men så skoj vi hade .
Fast Linda blev kankse liiite för full ? ;p haha , hon kröp ut i bilen när hon skulle hem ..
är man nykter då ? Hahaha , stackars ! Spydde gjorde hon med , gash ..  så äckligt !!
Var hemma vid tre i natt , heeelt perfekt ! Vaknade halv åtta i morse , och skulle gå upp
och dricka vatten .. fortfarande äckligt full ^^ haha , moget ?  Plus att jag hade mina kläder på
mig ? =/ illa !  Min skjorta var iallafall inte skrynklig i morse , neeeeejdå (; Haha , sen gick jag
upp vi elva , så duschade jag & hällde i mig några liter Vatten . Sen åkte vi hem till Linda & dom ..
Skaplig bakfylla man låg inne med ! Jag & Linda tog vars ett täcke , sen la vi oss i vars en hörna
i soffan .. drack cola , kollade tv & senare lirade vi Bingolotto ;D maaha ! Jag lovar , jag har inte
gått i många knop idag .. helt sinnes !! Och jag trodde att den där satans bakfyllan skulle
försvinna någon gång ?? Men neeej , jag brottas fortf. med den .. jippy =/
nej , nu måste jag få i mig lite käk .. har inte ätit idag ^^  sen blir det Beck :)

tjahej

/ blondie



men aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0