vinterdrog

vinterdrog

Jag är sjuk ! Blää , jag hatar det .. min hals är helt fucked =(  iish ! Jag vill inte . Inte nu när det
är helg och allting . Typiskt ! Så jag skulle tro att det blir en väääldigt lugn hemma helg . .
BALL ? Nej verkligen inte .. Jag behöver festa ! Och ännu mer sen jag har två backar öl
ute i förrådet ! Fan då .. men jaja , om inget annat så behövs en hemma helg . Alltid !
men åååååh .. kan ingen komma och trolla mig frisk eller något ? hihi..
Oh , jag rotade fram min vinterjacka innan .. Lite smått ångest samtidigt som det kändes rätt mysigt !
Jag hittade 140 kr och massa gamla tuggummi i den .. haha , inte illa :p
Nej , nu ska jag se någon tråkig film & knarka panodil .
Godnatt (K)


tjahej


/ blondie




... så många bollar i luften nu . vet inte vilken jag ska fånga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0