vinternoll2

vinternoll2

Fruktansvärt seg dag !! Så himla jobbigt att vara sjuk .. alla gör alltid så mycket när man är
sjuk , haha ;p fester & grejer överallt !! Men ja .. så är det . Skulle sitta riktigt fint med en fest imorgon ,
elle utgång med flickorna . Fy vad skönt det hade varit ! Men nej , det blir nog varken eller ..
min hals & mitt huvud sviker !  Fast en hemma helg gör inte ont i kroppen , alls faktiskt .
Nåja !! Annars inget nytt ? neeeeej .. haha , allting är så slött . Jag vill göra något !
Kan ingen leka med mig , fast jag är sjuker ? :D maha !   aja , ska till Handkirurgen på måndag ..
gillar inte det . Inte alls !! Röntgen & sånt är obehagligt , och jag hatar det ! Hela sjukhus-grejen
är obehaglig .. Och läkare är elaka människor som älskar att tortera andra ! Jag blir illamående
bara av att se ett sjukhus !! Fast idag kan jag gå in där utan att spy , hahahaha  .. det kunde
jag inte förr ;) Sån klenis ! Men ja , alla har vi våra fobier . Sjukhus är en av mina ;)  hähä ^^
Men storebror ska följa med mig , så det känns lite skönt iallafall :) Mamma jobbar , as always ..
Och jag bara precis VÄGRAR att åka dit själv . DÅ hade jag nog svimmat ;D hahahahaha ..
Nej fy , sängen kallar .. jag måste sova & bli frisk nu så jag kan verkställa mina planer imorgon
( lördag ) mihi .. jag vill :)    Sov gott (K)


Och vadå att Zlatan inte ska lira ? JAG FÅR ÅNGEST ! Jävla skit ..
nu kan Sverige säga hejdå till EM . Jävla idioter ! BLÄÄÄÄÄÄ

tjahej



/ blondie



oh , i wish this could be real ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0