fläskläpp , va ?

image35


- don't get mad , get even ..



Chilldag idag med. Har inte gjort så mycket ! Grillat lite med das family ,
and so on ! chill chill chill .. Och titatt på Beck.
Såååklart (: muhaha ! Fläskläpp har jag med ..
så det räcker & blir över ! HAHA..
sådär gulligt svullen ? hm. Satt i trädgården och pratade med mamma ,
så var det nååågon ( vi nämner inga namn ;p ) som kastade en frisbee.
Från andra sidan huset =/ Fattar ni , en FRISBEE ? Och den flög , ÖVER huset ,
sen skruvade den sig i luften , vände och smällde mig rätt över käften.
HAHA ! Vilken jävla grej. Hur stor är chansen egentligen ? Så ja ,
jag spräckte läppen. Eller aa , läpparna .. över och underläpp. hahahaha !
Sinnesjukt. Lagom chockad , jag blev. Såg inte ens den jävla frisbeen komma ,
så bara paaaaaaaaang så hade man en spräckt läpp. Cute, liksom ?
hehe :p shit happens ! Nu ska jag hoppa in i duschen , sen blir det nog sängen.
Och Sassa är hemma igen. perfekt (: i miss that little fucker !
nej , duschen kallar .
tjohej



GO AWAY , FAT MAN !




God Bless



/ montan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0