glocks n' awp

image39


- we will be as one all the way ..



Idag har jag soooolat . Så grymt skönt väder ! Skulle egentligen till
Dalbystenbrott & bada , men Sis var tvungen att jobba ikväll :( trist !
menmen .. innan idag cyklade jag bort till Netto , köpte en plattång ! WOHO !
Äntligen ! 69 spänn , och den funkar helt perfekt :p inte illa det du .. !
Sen köpte jag även ett par jättesöta rosa flip-flop skor & ett par feta
solglajjor :D Haha , netto is the shit ! Tänkte faktisk cykla inom Jysk
på vägen hem .. men nej , det blev aldrig så ! Galet för varmt , för att
vara ute & cykla idag :p  Lite små sad att jag inte varit på Jysk i sjöbo än.
När vi äääntligen fått hit det här , så går man inte dit ! Bull , för jag ÄLSKAR jysk :p
haha ! Nu ska jag hoppa in u duschen , sen ska jag testa min plattång ordentligt !
take care fuckers
tjahej


Robert Nesta Marley

- kungen



God Bless



/ lill montan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0