helt knas



- i hate to se you this sad ..



Fy fan vad bakfull jag är. Jisses ! Var ju dock inte meningen ,
att jag skulle kröka igår.. men efter att Tobbe tjatat en stund på
msn om att jag skulle komma till honom , så drog jag dit.
Vi skulle bara chilla & glo på film typ , eftersom att hela omvärlden
befann sig någon helt annan stans ;p haha. men ja , så blev det ju inte ..
Vi började dricka öl , och spela kort. Sen var det kört ! " Fullast vinner " ..
My god. Delad första plats där , ja ;) haha . Det var en riktigt kul kväll ..
Dock är det ju så , att när spriten går in , går vettet ur. Iallafall hos mig ..
så det blev en del snedsteg & misstag.. bråk , fylle sms , långa samtal
och så vidare. Vaknade med en ångest som inte var av denna världen
i morse. 19 missade samtal ! FAN. Men sen fångade jag mitt vett igen
och ställde allt till rätta. ( hoppas jag ? ) - Monty kan om hon vill (:
Ikväll blir det överdrivet mycket chill. bakfyllan är inteee till att leka med ..
SANDRA , jag är näästan " petri-bakfull "   gaaaah. HAHA !
Nu ska jag hoppa in i duschen , sen sticka och handla cigg .
Längtar tills imorgon.
tjoheeej




.. du kallade mig Älskling !




FörlåtFörlåtFörlåtFörlåt
<3





God Bless



/ monty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0