hurt


image58

- i wish there was someting i could do ..



Då var det tisdag ! Igårkväll blev det lite bus med syster .. hihi !
Nakenbad mitt i natten , dumleglass , pommes , varma mackor
& annat sjukt :p hehe , det var faktiskt rätt kul !  Och idag är det
Timbuktu på malmöfestivalen. Kungen ! Det kommer bli fett.
Stortorget kommer gunga ! Ska träffa Benita i malmö , sen ska
vi busa lite , sen blir det tiiiiimbuk klockan nio ! JAG LÄNGTAR.
Han är riktigt grym live (:  Så vi hoppas på att kvällen blir lika bra
som planerat ! Men det tror jag faktiskt .. Annars idag har det
varit chill och maaassa gliiid ;) hehe ! Vädret suger big times !
Men ja , börjar bli en vana med dåligt väder faktiskt :p
Nu ska jag äta middag!
puss&hej



jag önskar att jag kunde vara annorlunda mot dig ..
men det är svårt. känslor är svårt !
jag vill inte såra dig , men risken att jag gör det -
är ganska stor ! Allting kan verkligen bli perfekt.
Det är just det som skrämmer mig !




God Bless


/ den odödliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0