hustlers


image44

- i want the finer things in my life , so i hustel ..


Det är sooooommaaar ! and i like it so bad . Dom säger att vädret ska hålla
hela September ut. Let's hope so ? Annars brukar dom vara ganska bra
på att ljuga ;p haha ! well well .. det blev iallafall Dalby Stenbrott igår.
Sjukt mysigt ! Och lagom skönt i vattnet , faktiskt ( ! ) Sen hände det
inte allt för mycket. Blev en del chillande , och jag somnade ganska
tidigt. Vilket resuterade i att jag vaknade tidigt idag , och kunde gå
ut & sola :D maha ! Inte helt fel . Nu ska jag gå ut och sätta mig
i trädgården en stund till , sen ska jag laga mat med mammsi !
tjohej bastards




" Jag är solen, du är månen.
Tillsammans bildar vi universum-
utan dig slocknar jag. "


Du borde få Nobelpris i 'söta sms ' !



God Bless



/ montana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0