i'm leaving

image64

- när orken sviker. sviker allt !



kaos kaos kaos kaos . allting är kaos ! Ovanligt ? nej , verkligen inte.
Det är en vana med bråk , skrik & hårda ord som känns mer än ett slag !
Jag har verkligen försökt anpassa mig & mitt liv efter dig. Men det går inte ..
Jag kan inte mer nu. Du har INGENTING. inget liv , ingen familj , inga vänner -
Ingengting. Och jag verkar vara den ända i världen som förstår varför ?
i 6 år har du inte gjort annat än , bråkat , skrikit , gnällt , förstört , rasat , ljugit ,
kommit imellan , varit i vägen och så vidare .. Jag pallar inte mer nu ! Jag har orkat
i 6 låååånga år nu .. mycket tack vare att mamma & patrik också bor här ..
men tyvärr , jag kan inte stanna här för er skull längre. Jag måste bort nu !
Jag klarar inte det mer . Det kommer sluta så jävla illa ..
Jag är ledsen att det ska bli så här .. men det är det ända som finns just nu !
Jag kan inte mer. Jag kommer tillbaka när han är borta och när min familj
är min familj igen.. När min mamma kommit bort från dig. När hon
mår bra igen .. när hon vågar leva efter sina egna drömmar igen .
När min bror mår bra , och har det bra .. då ses vi igen.
Jag klarar inte av att stanna här mer , och se hur du sliter sönder
dom människorna som betyder allt för mig !  Jag är maktlös.
Jag kan inte göra ett skit. Detta är Ditt . Allting är Ditt ..
Jag måste bort från dig nu innan allting går åt helvete ..

jag hade kunnat sitta mitt straff ..
förstår du ?





leave tonight , or live and die his way ?


inget svårt val. jag drar !


Jag klarar mig. Jag är odödlig !



/ montana




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0