no moore


image61

- hold it , baby - it gets to much .. i feel like i'm gonna die




Igår blev det malmöfestivalen för hela slanten. Galet !
Himmeln bara öppnade sig och det vääärsta regnet genom tiderna
attackerad oss :p Vi snurrade runt på festivalen ett par timmar , sen när
lera och vatten stod oss upp till knäna , tog vi bussen hem till Robin vid
Kronprinsen.. och han bjöd på godis (: haha . Sen blev det givetvis klydd
med bussarna när vi skulle hem. JÄVLA MALMÖFESTIVALEN och
JÄVLA SKÅNETRAFIKEN ! Baaaaaah. Extrabussar ? .. tss , hell no !
Aja , vi kom till sjöbo iallafall. Så mötte vi Kevin & Sonny , så pratade
vi en stund med dom , sen gick vi hem ! Stendog när vi var hemma , haha ;p
Vaknade sent idag. Rätt skönt faktiskt :) Får ju njuta av min ledighet
medans jag kan. Snart är det verklighet igen.. jobb jobb jobb & jobb !
Den 15;e faktiskt (:
nu ska jag äta , tjohheeeej



Tack för att du finns (L)




Bally-Baby , vad som än händer nu .. och vart du än
finns .. Så kommer du alltid att vara stjärnan i mitt liv ..




Du är allt <3



Och Dennis .. tack för allt.
Du är en av dom bästa
människorna jag nånsin träffat

<3

God Bless


/ montana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0