outstanding

image47


-Keep talking shit about us ,  you are making us famous !




Helgen är över. Ganska skönt , haha . Helgen var galen .. lugn, men galen !
i fredags festade vi hos Sonny - helt okej kväll som slutade med att alla somnade
i soffor, fåtöljer & på golvet ! Sen försvann Sonny , och på morgonen när vi
vaknade hade han fortfarande inte kommit tillbaka :p haha ! Crazy.
Sen på lördag morgon åkte jag och benita hem till mig , stendog en timme
på studsmattan , vaknar av att benita vaknar och tycker det är en aning kallt ;p
haha. Gick in och la oss , sov några timmar till . Sen väckte mamma oss och
tvingade i oss massa middag ! Sen gjorde vi oss iordning , åkte in till Matthias
och festade, haha .. totalt galen kväll :p Johan & Matthias somnade som två
pensionärer , efter lite för många groggar :p Sen somnade vi till sist med ..
Och sen var det chill hela söndagen & hela dagen idag. Mysigt faktiskt !
Nu ikväll har jag bara varit hemma , slöat till tusen (:
Nu ska jag kasa i säng. En ny dag imorgon !
tjahej



" hon är vass .. passa er för henne "





Jag tycker om dig <3



God Bless


/ Montana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0