sale away

image40

- destination unknown




Det är verkligen sommar ute nu ! Riktigt skönt. Solat lite idag med !
Fast idag vart det nästan alldeles för varmt . galet ! Men skööönt är det :D
Vi ska bada ikväll. Jag & Sis ! Kankse stenbrottet ? eller vomb ? Vi vet inte än :p
Får väl se vart vi hamnar !? Jag känner ett visst sug till stranden i Ystad.. synd
bara att det är så klyddigt att ta sig dit med buss ! Nåja , vi får se som sagt :p
Bada ska vi iallafall ! Kankse sticka till flygrakan ikväll & titta på motorcyklarna ?
Om inget annat finns där ju alltid en del annat fint att titta på , haha ;)
Nu ska jag packa ihop lite badkläder & så , för Sis kommer snart hem !
tjohej fuckers



Timbaland - the way i are

&

Crystal Waters feat Alex Guadino -
destination unknown



riktigt feta låtar =D



- jag tror att jag såg dig i Lund förra helgen ?

- haha , det tror jag inte .. har inte varit i Lund !

- då måste det ha varit en ängel ..


världens sämsta , men kankse sötaste raggningsreplik ?

;)


God Bless




/ montan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0