suprise

image56

Det finns bara en av dig , och det är du .
Det finns bara en av mig , och det är jag .
Det finns bara två av oss , och det är Vi !




Helgen var en aning slö faktiskt ! Inte mycket action alls faktiskt :p
Igår var vi på Veberöds badet , och flippade lite.. riktigt skoj !
Blev en heldag , med sol bad skratt & storasyster ! Inget att klaga
på alls faktiskt :D Blev dock en miss med bussen , så vi fick campa
i veberöd i två timmar ;p men det var rätt så givande . Haha !
Annars har det inte hänt mycket. Jag och sis har missbrukat en
aning för mycke kaffe denna helgen .. vilket resulterade i många
sömnlösa nätter :D haha ! Men ja .. vad gör man ?
Idag ska vi sticka & sola . Ska bli skönt ! Jag älskar solaruim :p
Sen ikväll ska jag träffa Dennis :) Nu ska jag hoppa in i duschen .
tjahej fuckers


Arbetslös till den 15:e :D wooooho !





För världen är du ingen .
Men för mig , är du världen !


God Bless


/ montan

Kommentarer
Jessica - Skriver:

Läser ofta din blogg .. blir så glad och jag kan inte låta bli att le när du skriver om äventyren du & din syster är ute på :) Vilken vänskap ni har!! Ta vara på den , flickor.. Ni är verkligen jättesöta båda två. Era föräldrar måste vara stolta !! Ta hand om varandra. Kram Jessica - en i bloggvimmelt

Kommentar skickad: 2007-08-20 Klockan: 14:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0