alla blinda ministrar..

image111

polisen gömmer sig bakom sin kåranda när dom backar varandra,
ljuger i rätten, och skyller på dom andra..
 men gör jag samma sak är det mened min vän,
då får jag kanska böter eller fängelse sen,
är det det som är likhet inför lagen?




Har varit hos tandläkaren idag.. gick helt okej !
men jag fick ingen lustagas idag heller :( haha.
snålt !! det borde vara gratis till alla...

- Självservering. Ta så mycket du vill !

haha, tror tandläkar besöken skulle bli fett balla då :p

yeye, sitter och väntar på att bedövningen ska släppa, så jag kan käka..
halva mitt ansikte är bort domnat.. plus mitt öra =/ haha.. så jävla drygt!!

ska duscha




förändra eller förvänta lågor ?


Kommentarer
Hasse Arvidsson - Skriver:

Hej.
Håller helt med när det gäller kårandan inom polisen.
Du skriver förbannat bra.
Hasse A

Kommentar skickad: 2007-12-18 Klockan: 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0