christmas time..


blogg.se har feta problem.. och jag kan inte lägga
upp några bilder! så ja, ni får bilden på min hemmaritade tomte
en annan dag :p haha ..

anyway, det är julafton imorgon..
känns verkligen inte så.. julkänslan = noll !!
kul!

aja, det blir en jul med pappa, farmor och alla
kusinerna på den sidan.. ska bli mysigt :)
Sitter och pratar med Linda på msn just nu, hihi..
samma sak alltid, innan vi träffas;
" vad ska du ha på dig? hur ska du ha håret? ska jag
ha vita eller svarta leggins på mig? kan man ha glittrig ögonskugga? "
haha, alltid :p och slut kommentaren blir alltid, " mina mjukisbyxor skaaa med "
haha, märks att vi är släkt ? ;)
yeye, idag ska vi nog fira lite med mammsen, eftersom
att hon jobbar imorgon !! .. JULKLAPPAR :D haha.

nu ska jag gå och duscha och göra mig iordning,
sen ska jag och patrik in till stan. Jag ska handla mina
sista juklappar. På lille julafton.. BRA PETRA !!!


hoppas ni får en najs jul allihop..


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0