everyone does it...

image109

life is ours, we live it our way..




mjaaaah..

pratat mycket med storasyster dom senaste dagarna..
så jävla skönt. hon förstår allt..  det är skönt att hon finns :)

jag vill att det ska vara den 2:a februari imorgon..
det skulle vara rätt naaajs faktiskt !!


och jag måste handla juklappar..
jag pallar verkligen inte! i


julen brukar vara så mysig..
och jag älskar alla lampor och blinkande
grejer som folk sätter upp överallt, det är fint ..
men jag har verkligen iiingen julkänsla alls i år o_0
jag vill bara att det ska vara över så nyår kan komma,
så det kan bli ett nytt år.. det ska bli rätt givande faktiskt !

för.. 2007 glömmer vi helst, va?

( med vissa undantag, ofc ;p )


skrew this, jag ska sova..



i love you, sis.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0