holiday dies

image113

i have been alone with you inside my mind..
and in my dreams i have kissed your lips, a thousand times..



Julen är över, och det har gått sjukt fort..
Men den har varit riktigt bra. träffade hela min släkt
på pappas sida! riktigt nice :) fick mycket julklappar, hihi.
mycket BRA julklappar!! ( för en gång skull? ) hm.. haha !
yeye, skönt att skiten är över endå. och massa tusen fattigare är man!!
kuuul !

nej, denna veckan blir det shopping tills jag spyr..
det lovar jag !!


god jul, och god fortsättning och allt sånt...



gliiiiid




Lionel Richie - Hello

alltid vår låt, hjärtat..

den kvällen finns i mina tankar ofta..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0