let's go fucking mental


image98

.. and i don't want the world to see me,
cause' i don't think that they'll understand..



mycket har hänt det senaste dygnet ..
för mycket..

bra, dåligt ? jag vet inte...

mycket tankar och känslor.

jag trodde aldrig den dagen skulle komma.
jag är på någotvis tacksam över att den gjorde det,
men samtidigt önskar jag att jag kunde vrida tillbaka tiden.

så många som ansåg att jag svikit dom ..
jag ser det inte så.. för den enda människan
jag har svikit, är mig själv ! Visst, se mig som känslokall
.. i do'nt give a fuck ! Ni bryr er.. ja visst jag är grymt tacksam för det.
men svikit er. det har jag inte !
Det är jag som får ta skiten nu. inte ni !



Det är en livsstil !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0