stockholm

image115

when i count my blessings, i count you twice..



åker till storasyster i stockholm idag.. ska bli sjukt roligt !
blir där över nyår, så det kommer nog blir riktigt bra ;)

jag är så jävla förstörd. höll på att packa och grejer hela natten,
så jag gick och la mig halv åtta i morse, och gick upp halv elva !!
Mindre skönt. Jag mår illa så trött jag är.. och än är jag inte klar med packningen.
puh. Jag skulle vilja 5 stora resväskor med mig.. men nej, jag får nog glatt bara
försöka trycka ner allt i en :p haha ! ångest..

nu måste jag fixa allt det sista.
så jag inte glömmer något.. jag kommer få spel då =/
inte precis så man kan åka tillbaka och hämta det sen o0 haha.


mitt tåg går 16.11 från Malmö C, och jag är i Stockholm 21.35,
sen är jag framme hos sis vid ca 23.27 :D


me like !!


måste duscha och så nu.
later.


älskar dig, sis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0