tell them the fairytale gone bad

image108


the world is yours





"   ...vi käkade på Gondolen igår med..
 - det var LÄTT årets bästa .. Haha , som vi tryckte =/ Insaaane !
sen käkade vi mjukglass efter det, sen mådde jag illa i typ 2 dagar !
kraftig pulnoja :p "

ibland blir jag fan rädd för mig själv :p

haha, hittade det i ett gammalt blogg inlägg, som jag
skrev för riiiiktigt länge sen (; det där var lätt en av
dom sjukaste perioderna  i mitt liv :D hahaha..
fy fan vad vi flippade med  och om allt och alla :p
riktigt sjuka tider !!


jag saknar dig, sis.. detta blev lite nostalgi, haha !
om 6 veckor är du hemma igen :)

6 veckor kvar, av 6 långa månader..

det är så jävla skönt :)


jag älskar dig,
du är världens bästa storasyster <3


Kommentarer
Sandra - Skriver:

Gaaaaaaaaaaaahhhh , du är de vara 15 dagar kvar ! Jeeeeeeeeeeeeeeeeey

Kommentar skickad: 2008-01-10 Klockan: 16:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0