brännande ögon


Jag blir aldrig frisk ! Det känns som att när man äntligen mår lite bättre , så börjar man om igen !
Jag kommer aldrig loss från denna äckliga sjukan . Öh ! Och nu har jag feber igen , BALL ?
Gash , nej verkligen inte !! Vill bara vara frisk nu , så man kan börja leva normalt igen ..
slippa sitta hemma dygnet runt som en annan dum jävel . Hate it -_-
Nåja , har nytt nummer iallafall .. har övergett mitt abonnemang nu . Mot min vilja dock ,
men vad gör man ? Pappa blev ju mer gråhårig för varje räkning som kom !
Men det han inte har fattat är att det kommer bli dyrare med kontatkort ..
eller iallafall minst lika dyrt !! Jag kommer behöva tanka den med minst 500 kr varje månad ..
och vem får betala det ? Jo , HAAN . Idiot -_-
nu ska jag sova .. tjohej


/ blondie




sluta ljug för mig din patetiska apjävel .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0