partyhelg


helgen har bestått av massa krök . i fredags var jag hos Jonas och festade , jävligt trevligt faktiskt :)
Och igår skulle det egentligen bli riktigt lungt , men Thess ringde och frågade om vi var sugna på
att dra och festa i Kristianstad .. haha , " aldrig svår " sa jag och stack dit ! Anna följde med :)
Mycket trevligt .. Jag & Anna , är det bästa partyteamet nånsin ! Har alltid så jävla kul tillsammans :p
sen fick vi ride hem inatt , så stack vi hem till Ingela och käkade makaroner och sånt . Värsta puligt !
Full och glad , jaaadå :D Sen sov vi till halv tre idag ! Deeet behövdes .
Nu ska jag äta pizza , sen duscha .. hoppas på att kvällen blir rikigt lung & skön :)

tjahej


/ blondie





Justin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0