telling stories


klockan är halv fem på morgonen . känns lagom deprimerande ! vaknade med den sjukaste krampen ,
i BÅDA benen ? what the fuck liksom ? hur lyckas man ?  Gash , ont gjorde det iallafall ;p haha .
Så jag gick upp , sprang runt och lullade .. käkade lite pastasallad , sen började jag packa .
Moget liksom ? Kände en viss ångest , för jag hade inte packat ner ett enda klädesplagg ..
och jag åker på Måndag ! CooongratZ . alltid lika kul  liksom ! så nu precis sjönk jag ner i min
datorstol , och nu sitter jag här och knarkar Tracy Chapamns musik och dricker iste ! MOGET !!
Åh , jag kommer att vara sååå trött imorgon . Fuck ye ! nej , nu ska jag gå och titta på Bangkok Hilton .
Den varar i 3 timmar och 35 minuter .. have fun 0_o

tjahej


/ blondie




jag sköt en DJ sent igår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0