the sweet escape


Jag skrev precis världens längsta inglägg här . Men eftersom att Blogg.se inte är den mest genomtänkta
hemsidan , så funkar det väldigt sällan .. så ja , allt försvann ! Kuuuuuul .. jävlabloggskit.
Jag är trött , sliten , halv sjuk .. och min säng ser skönare ut än någonsin förr !
Känner mig som ett vrak ..  var hemma hos Jonas en stund innan , men jag somnade i hans soffa
lika snabbt som jag kom dit (: Så jag kände att jag inte var så himla trevligt sällskap ikväll ,
så jag gick hem .. och nu sitter jag här ! ska sova sova sova sova .
Imorgon är det fredag , vilket innebär - kebabrulle , ett flak öl , Gondolen , gratisdrinkar &  efterfest .
En vanlig fredag hos Petra&Petra (; ye , we rock

behöver tjooockt med sömn ..


tjahej


/ blondie




Gwen Stefani feat Akon - the sweet escape

fuckin' great . spelar sönder den !






Tycker om dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0