2 x 90


Shiet , sliten idag .. fy fan !  Kvällen igår var jävligt bra faktiskt :) Mötte Anna vid bussen , vid nio typ .
Sen satt vi och snackade och drack öl i typ två timmar , sen stack vi hem till Jojje och festade :p
Jävligt ball ! Men vissa var föööör fulla , och föör dryga . Men vi hade fan ball ändå :p
Var hemma vid fem i morse , hade picknick på mitt köksgolv , HAHA ! Massa pizza , kanelbullar ,
chips , dippa & mjölk ! Sinnesjuka :p Sen gick vi in och la oss . Och vi båda fick för oss att vi skulle
sova i min säng . En 90 säng -_- hahaha , lagom trångt och lagom varmt ! Vaknade halv nio
i morse , och värsta damp .. så jag la mig på golvet istället , somnade lika fort :p Sjukt nice !
Och Anna har pratat i sömne heeeela natten . Hon har sagt " Hej , det är Anna " typ 40 gånger ..
och hennes mobil låg vid min dator ^^ haha , schitzo . Som jag flabbade :p Nu ska jag äta frulle .
take care fuckers


/ blondie




Bette Midler - the rose . fan , den jävla låten ! Vilka minnen den bär med sig ! Riktigt sjukt .
Vare sig jag vill eller inte , så tänker jag alltid på dig , på mig , på oss ..  när jag hör den !
Varje gång vi har träffats , så har vi antingen sjungit på den , eller lyssnat på den . Galet !
Det var varit vååår låt , sen jag var 11 år gammal ! Och det kommer alltid alltid alltid att vara vår låt .
Vad som än händer ! no matter what .. spelar ingen roll . Kommer aldrig nånsin kunna lyssna på
den utan att tänka på dig .  Du betyder fortfarande lika mycket , även om läget är som det är nu .







Anna & Lillen , ni är bäst <3

Kommentarer
Storasyster - Skriver:

Gumman , dessa inläggen har jag inte läst ..

jag sitter och lyssnar på the rose och tänker på dig . Det är som du säger, det kommer alltid vara vår låt . Jag älskar dig min underbara plupp <3

Kommentar skickad: 2009-04-01 Klockan: 17:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0