be proud


Var hos Jonas igår och kollade film .. rätt chill ! men filmtittandet övergick i ett sjukt öldrickande! haha ,
vid halv ett tiden i går kväll , kom vi på att öl hade ju faktiskt varit rätt gott :p Blev ingen större disskution
över det hela utan vi drog rätt snabbt in till sjöbo och köpte ett flak :p haha ! Jonas körde som om han
 hade stulit bilen . ( jag tror att han var sugen på öl ) haha .. nåja , väl hemma så började vi dricka öl ! 
Det var riktigt ball :p Vilken kille till att kunna hälla i sig öl ? HAHA , sjukaste ! Aja , var hemma i morse
någon gång . Fett trött , och fett hungrig .. och kankse en aning onykter ?
tss ! aja , fest ikväll igen :)  treeeeeeeeevligt . Jag gillar det . Nu ska jag äta lite , sen måste jag börja
 fixa lite grejer ! ha det fett , suckers !

Åh , ikväll får jag träffa dig sötnos :) <3


/ blondie







Du är ute , ute ute ute ur mitt liv nu . Och jag älskar det !














































DJ Roine - Ragnar ..  mest spelade låten igår / natt ? HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0