breakdown


Dagen har varit heeelt lugn ! Bara chillat och glidit rundor .. lagat middag med mamma & tittat på film :)
Massa massa mys faktiskt ! Sånna här dagar behövs . Iallafall om det är dagen innan helg , hähä .
Imorgon ska jag möta Lille - Petra , så ska vi dra till hennes bror och hämta öl . Sen är det hem och
packa ihop lite grejer , dra hem till Sisi och duscha , sminka oss & allt annat skit .
Har en känsla av det kommer blir en del förkrök också :p Om jag känner oss rätt ? Vilket jag gör :p
haha , sen är festa all night som gäller . Och sen slagga hos Sisi , äta pizza och kolla äckligt mycket film på lördag .
Sounds good , va ? ;) I think so ! Nu ska jag ringa och säga godnatt till Sötnosen innan jag nannar :)

sov sött


/ blondie



Sisis , you mean the world to me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0