champange och stjärnor


Kvällen igår var SJUK . sjuk sjuk sjuk ! Haha , men fy fan vad skoj vi hade :p Fyllan var den sjukaste
på LÄÄÄNGE . Jag menar verkligen länge !  Drack champange , dansade Honky Tonk & var allämnt
jävla sjuka i huvudet :p Men det var fett ! Blev en del Busdriver rundor .. småskitarna var fullast !
Srackars . Inte lätt att ha mig och Rebecca som äldre kusiner ;D muhaha ! Sen drog vi och skulle efterfesta
hos Jojje , men det blev inget drickande alls .. alla var heeelt för fulla :p Var hemma vid halv sex i morse . Sjukaste !

Snackade med Dennis i telefon på vägen hem . HAHA , sånt jävla sär :p Han säger verkligen precis ALLT han tänker på :p
Sjukhuvud ! Nåja ... gick upp vid tio i morse , fortfarande full ! Härligt .. Stack in till Lund och käkade frulle på Burger King
sen lämnade jag Linda vid tåget ! Gah , jag saknar henne redan . Men vi ses snart igen (:
Nu ska jag tanka på min vattenflaska , lägga mig i soffan under filten och inte röra mig mer idag :p
Är äckligt jävla bakfull =/  take care fuuuuckers .

tack för igår allihopa .. ni är fan dom sjukaste :p <3



2007 , åh fuck yeah (;




/ blondie











Sista natten i huset idag .. blandade känslor ! Känns konstigt ..
Nu tar liksom allting slut på något sätt . Fast samtidigt så har jag ändå Sisi 10 minuter bort sen .
Och det känns bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0