deep down


är trött som ett ålderdomshem .. funderar starkt på att slänga mig i soffan och titta på Pirates (;
Och imorgon är det Once upon a time in Mexico på tv . Grr , Antonio Banderas & Johhny Depp i samma film !
Mums ;)  Och idag har det varit fruktansvärt lungt . Har chillat , städat lite , tittat film med sötnosen & käkat på BK !
Fast det var ingen större hit ,,  Fick gurka på min hamburgare , haha ! Höll på att spy . Vafan ska dom envisas

med dom jäävla gurkorna för ? Jag hatar dom .  Och så säger jag " ingen gurka på hamburgaren , tack "

hon i kassan bara " okej , fixar jag ! "  Sen innan jag fick maten , så sa hon " Så , whopper junior meal utan gurka "

YES , perfekt ! Haha , sure ? Ligger fem gröna inkrektare på min hamburgare .. ÖH ! 
Nej , folk som lägger sånt skit på mat , borde ha Dödsstraff ! that's it .. annars var det helt okej !
Aja , kommer snart en helg :D iiih !

Nu ska jag ta lite Pastasallad , sen är det natti :)



tjahej 



/ blondie 






du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0