ett steg framåt


I morse när jag vaknade ( vid 12.oo ) var jag så full att jag knappt kunde stå upp ! Härligt ? Nej verkligen inte ..
Nyktrade till , och bakfyllan smög sig på ! Rätt ordentligt faktiskt .. Har seriöst varit en av dom väärsta dagarna
i hela mitt liv idag !  Var nära på att svimma såååå många gånger ! Kunde knappt stå upp inne på ICA .
Det var hemskt ! Sjukaste känslan i hela mitt liv =/  Blev duktigt för mycket igår ! Blev nog ca 20 shots och
heeelt för många öl ! Så festandet ska chillas ner fett mycket nu ,. har festat sönder dom senaste månaderna !
Och nu ger min kropp igen på all jävla alkohol jag hällt i den ;p haha . illa illa illa !  nåja , fick i mig lite soppa
innan .. men det kändes som att den skulle komma upp lika fort igen :p Men det gick rätt bra ! Sen hyrde vi film
och sega ner oss totalt i soffan ! Sjukt bra . Två filmer blev det :) Mycket braaaaau ..
Nu måste jag verkligen sova bort denna sjuka bakfylla , och hoppas på att jag mår riktigt mycket bättre imorgon !
Godnatt , fuckers .

tjahej


/ blondie



DuDuDuDuDu,BaraDu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0