full och bakfull


Drog in till Sjöbo vid åtta tiden igår kväll . Mötte Lillen och Anna , som satt barnvakt ..
Stack dit , kollade massa filmer och chillade :p Sen ringde Jojje och sa att det var fest
i Sommarbyn . haha , jaja .. när vi var färdiga med barnpassandet så stack vi dit ,
typ halv 4 i morse . Heeelt sjukt . Så hann vi väl vara där en halvtimme eller något ,
sen var det efterfest i Branstad hos Löken , haha .. aja , tryckte in 9 pers i en liten Ford
och körde dit . Kom dit , började kröka , sen blev det strömavbrott pga stormen .
HAHA , helt sjukt .. men vi hade riktigt ball ändå ! Vi var hemma halv tio i morse ,
riktigt full var jag . Tog ett glas cola .. vilket var det första alkoholfria jag drack på
typ 36 timmar .. haha fint ! Man kan ju säga att helgen har varit en aning hård :p
Sen kom Spättan . Hanna och Andersson hit klockan ett idag . Då var jag fortf. full .
Och då snackar vi FULL ! haha .. sjukt ! Ikväll är det syppe IGEN . och det lär gå
åt helvete :p som vanligt ,  när man festar med mina ryska horor Svetlana och Olga .
Muhaha -_-  nej , duschen nu då .


tjahej




/ blondie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0