just for fun


Var hos Jonas igår . ( oavnligt ? )  Vi drack öl och snackade massa skit :p Trevligt som fan .
Sen kom Brushan dit och tog några öl , och chillade ! sen rökte vi Vattenpipa :D haha -
Som vi flabbade :p Galet värre ! Och jag fick typ en halv flaska Spanska Flugan i mitt glas .
Treeeevligt ? haha , nej ! Sen gick jag hem , full och jävlig .. skulle göra mackor , men jag
däckade tydligen ? :p haha ! Mamma fick väcka mig ^^  Sen gick jag och la mig på mitt rum
och sov fram till tre . Mys ! Ikväll då ? Vi ska till Jonas , så mycket vet jag iallafall :)
Blir nog lungt idag , i think ! Vill leka med Anna också ju .. saknar min darling :'(
Löser sig . nu ska jag äta , take care

tjahej


/ blondie





jag älskar detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0