overload


Fredag idag ! Blir äckligt mycket chill ikväll . Film hos Lillen !  Vi har festat nu torsdag fredag lördag
söndag måndag tisdag onsdag och torsdag , så man är ju rätt sliten :p Har varit " tjuuuckt me´ pilsner "
haha ! Vi har haft riktigt kul .. Fast inatt var det inte lika ball kankse . Vi blev utslängda från festen
vi var på , sen vålgästade vi en liten stuga .. men blev utslängda därifrån med :p haha ! sinnes .
Sen satt vi utanför Lillen i typ en timme . Sen gick alla hem !! Var hemma halv 6 . fint ;p
Så ikväll är det lungt :) Ska faktiskt bli skönt .. även om det kommer kännas riktigt konstigt
att inte festa :p men men , imorgon är det fest igen ! Muhaha -_-
nej , ska duscha & så nu !

tjahej


/ blondie







Det är så jävla moget av dig att hacka min msn ..
Kan du inte bara få in i ditt trånga lilla huvud att det inte är
jag som har tagit bort din fattiga Lunar ?


Tur att jag har folk som kunde hacka tillbaka msn .. hehe !
Så nu är det nytt lösenord , IGEN !

Back off nu , din jävla tönt .. alla i min familj spottar på dig , fatta det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0