ryskorna


Igår var det filmkväll . Massa chill ! Riktigt skönt . Var hemma redan vid halv tre inatt , hehe .
Jävligt tidigt om man tänker på den senaste veckan ! Så det var fint . Sov till tolv idag !
Åt frukostbuffé med familjen . Det var inte igår !  Massa mys . Sen kollade jag tv & så en stund
sen stack jag till Jonas och kollade på tv en stund där , och snackade lite skit :)
Nu är jag hemma . Väntar på mat ! Schnitzel från Empoli , muuuuums :p
Ikväll ska det festas :)  Mina ryska slynor & jag . Vi ska till Jojje ! Brukar vara ball :p
Så nu måste jag börja fixa till mig lite . Sitter fort.f i mjukisbrallor & fotbollströja =/ ;p
ha det så ball ikväll .

kiss ass


/ blondie




100 spänn på att du har andvänt mina grejer ?

äckel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0